Italiaans rugzakje omgekiept

De kunst van de herhaling

Nayade-toernooi
Special Cursor 50 jaarSpecial Cursor 50 jaar
BHV ‘steelt’ laptops
25 juni 2009 - De Bedrijfshulpverlening (BHV) heeft afgelopen vrijdag bij de kroeg van studievereniging Industria twee laptops van studenten ‘gestolen’ en kreeg er een fles wijn als bedankje voor terug. De BHV neemt wel vaker laptops mee, om studenten erop te wijzen dat ze hun spullen niet onbeheerd moeten achterlaten. De studenten hebben hun computers overigens weer netjes terug gekregen.

“Zeker eens in de maand gaan we de borrels van de faculteitskroegen af”, vertelt Hay Becks, teamleider BHV. “We hebben altijd prijs. Meestal vinden we ze in de garderobe. Op sommige faculteiten staan kasten met kluisjes, maar dat vinden studenten vaak te ver lopen.” Volgens Becks krijgt de BHV normaal gesproken snel melding als een student zijn of haar laptop mist. Zo niet afgelopen vrijdag. “Ik heb ze toen maar zaterdag gebeld om te vragen of ze niets misten. Ze waren erg opgelucht dat de laptop niet echt was gestolen. Een van de twee was zelfs zo dankbaar dat hij een fles wijn heeft gegeven.”/.