Special Cursor 50 jaarSpecial Cursor 50 jaar
Acht TU/e-studenten azen op BRAINS Award

19 november 2009 - Acht van de tien genomineerden voor de BRAINS Award zijn afkomstig van de TU/e. Stichting Brainport heeft studenten gevraagd om innovatieve en maatschappelijk relevante ideeën en producten te bedenken die bijdragen aan een prettiger woon-, werk- en leefklimaat in Eindhoven. Een vakjury uit het bedrijfsleven en het onderwijs maakte een keuze uit ruim zestig inschrijvingen. De gemeente heeft de wedstrijd dit jaar in het leven geroepen en wil hem tot 2013 jaarlijks houden. Er is een prijzenpot van 25.000 euro beschikbaar gesteld, met een hoofdprijs van 6.500 euro. De gemeente wil studenten en het bedrijfsleven op deze manier met elkaar in contact brengen. De award, waarvan de uitreiking vanavond, 19 november plaatsvindt in jongerencentrum Dynamo, is onderdeel van de Brainport Entrepreneurship Week.

Zie : www.brainseindhoven.nl.