Special Cursor 50 jaarSpecial Cursor 50 jaar
Een aankomend student kan de was doen
1 april 2010 - Op eigen benen leren staan is essentieel als je studietijd in zicht komt. Daarom konden bezoekers van de voorlichtingsdagen meedoen aan de studentenlevencontest van Compositum, de overkoepelende organisatie van de drie Eindhovense studentenverenigingen. Degene die het snelst een band plakte, een bed opmaakte of wasgoed sorteerde en ophing, kreeg een studentenoverlevingspakket.
Foto: Rien Meulman
In totaal bezochten 1.029 vwo-leerlingen op 26 en 27 maart de TU/e. Het Communicatie Expertise Centrum is tevreden over de opkomst, zeker gezien het feit dat logistiek alles tegenzat. Op vrijdag was er ook in Delft een voorlichtingsdag en verder werd er op bijna alle trajecten richting Eindhoven aan het spoor en aan de weg gewerkt.

Op de foto: Florens Kreuk (5 vwo) uit het Noord-Hollandse Andijk draaide al een wasje voor hij überhaupt iets van de faculteitsprogramma’s had gezien. (SK)