Special Cursor 50 jaarSpecial Cursor 50 jaar
Eerstejaars studente ID verongelukt
07 april 2010 - Eerstejaars studente Industrial Design Imre Cok (19) is donderdag 1 april in Spijkenisse omgekomen bij een verkeersongeluk. Bij haar crematie op donderdag 8 april in diezelfde plaats zal een grote afvaardiging van studenten en medewerkers van ID aanwezig zijn. x5_s.jpg
Imre Cok, gefotografeerd voor de rubriek 'Klerezooi'.

Het ongeval vond donderdagavond plaats toen Imre met een vriendin terugkeerde na een bezoek aan de bioscoop. Ze werd geschept door een automobilist.

Volgens Caroline Hummels, opleidingsdirecteur van ID, zal morgen een grote groep studenten en medewerkers aanwezig zijn bij de crematie in Spijkenisse. Volgens Hummels had Imre in de zeven maanden die ze actief was bij ID al veel vrienden gemaakt. Ze was ook lid van studievereniging Lucid, die op haar site een in memoriam voor haar heeft geplaatst. Op de site wordt ze omschreven als een blij en bijzonder meisje, dat al direct zeer actief was binnen de vereniging.

De faculteit biedt mensen de mogelijkheid om een condoleanceregister te tekenen. Vorig jaar september was Imre nog te bewonderen op de achterpagina van Cursor in de rubriek ‘Klerezooi’. (HK)