You've got the power
    Wikiwijs volledig online

Wikiwijs, een platform waar docenten (van basisschool tot universiteit) lesmateriaal kunnen plaatsen, downloaden en aanpassen, is sinds 1 september volledig online. De website is ontwikkeld door de Open Universiteit en Kennisnet in opdracht van het ministerie van Onderwijs. De eerste proefversie ging december 2009 van start en de website is sindsdien ruim honderdduizend keer bezocht. Na een aantal verbeteringen zijn nu ruim een miljoen documenten te raadplegen en te delen. Het gaat om onder meer proefexamens, lesmethodes, database en handige links. Zie www.wikiwijs.nl. (FvO)

Wikiwijs (Wikiwise) is a platform that allows teachers (from secondary school to university level) to upload, download, and change teaching material. The site went live on 1 September and offers over a million documents to check and share: sample tests, teaching modules, databases and useful links. Check www.wikiwijs.nl.