Naar de knoppen
    In memoriam

Bas Willems

Vol ongeloof geven wij kennis van het plotselinge overlijden van Bas Willems, masterstudent Medical Engineering, faculteit Biomedische Technologie

Bas was een enthousiaste student die met prachtige cijfers zijn studie doorliep. Hij was zeer leergierig en stond altijd open voor nieuwe ideeën. Als je Bas ontmoette dan raakte je direct onder de indruk van zijn warmte, uitstraling en oprechte belangstelling in de ander. Bas had vele toekomstdromen die hij helaas niet mag realiseren.

Onze gedachten zijn bij zijn vriendin Khadija en zijn ouders.
    Wij wensen hen en alle familieleden en vrienden veel sterkte toe bij het verwerken van dit verlies.

Namens het bestuur van de faculteit Biomedische Technologie

Prof.dr. P.A.J. Hilbers, decaan
    Mr. J.M.R. Debeij, directeur bedrijfsvoering

Maandagavond 14 februari was er het trieste bericht dat onze lieve voorzitter Bas Willems is overleden op 21-jarige leeftijd.

Als voorzitter van het 22ste bestuur der SvBMT Protagoras zette Bas zich altijd volledig in voor de gehele vereniging en alles wat daarbij komt kijken. Zoals hij het zelf verwoordde: “Als voorzitter heb je eigenlijk een heel rare taak, je streeft namelijk ernaar om helemaal niets te doen, en daarmee streef je naar perfectie.” In zijn bestuursjaar streefde hij dan ook perfectie na, waarbij hij de woorden ‘innovatie’ en ‘knopen doorhakken’ vaak uitte. Hij kon goed luisteren en praatte daarnaast graag uitgebreid tegen iedereen over alles.

Naast voorzitter was hij voor ons vooral een vriend, gewoon ‘Herman’.

We zullen je missen, Bas.

Namens studievereniging Protagoras
    Jiri, Bas, Ellen en Marijke

Dinsdagmorgen bereikte ons het droevige bericht dat Bas Willems maandagavond overleden is. Bas was dit collegejaar voorzitter van studievereniging Protagoras. Hierdoor was hij bij alle verenigingen goed bekend. Bas was, naast een goede voorzitter, ook een goede vriend voor velen van ons. Iedereen kende Bas als een gezellige en vriendelijke jongen. Binnen het verenigingsleven was hij nooit bang om het initiatief te nemen en deed hij al zijn werk goed en met veel enthousiasme.

Nog steeds kunnen wij niet begrijpen dat Bas van ons weggenomen is. Wij zullen hem ontzettend missen. Onze gedachten gaan uit naar zijn ouders, familie en vrienden.

Federatie van Studieverenigingen Eindhoven