Bestuurswerk duur betaald
    Cursor nu ook op Facebook
    21 april 2011 - Wil je mee discussiëren over bepaalde onderwerpen, je tips kwijt, commentaar geven op onze stukken, op de hoogte blijven van het actuele nieuws van de TU/e of gewoon je ei kwijt? Volg dan nu Cursor op Facebook (Zoek op Cursor TU Eindhoven). Elke week poneren we een stelling waarover je je mening kunt geven. De stelling van deze week: ‘Het is onzin dat studenten hun studie een jaar opzij zetten om bestuurswerk te doen’. Zie ook de pagina’s 10 tot en met 13 van deze Cursor.

We zijn overigens ook al een tijdje actief op Twitter. Ook daar vind je het laatste nieuws en blijf je via tweets op de hoogte van het reilen en zeilen binnen de redactie. Tip: we geven via deze kanalen ook wel eens iets weg… (JvG)

Do you want to join discussions, share tips, comment on our articles, be updated on the latest TU/e news, or just have it all out? Then make sure to like Cursor on Facebook (search for ‘Cursor TU Eindhoven’). Each week will see a new poll for you to vote on. This week’s poll is: It’s ridiculous for students to postpone their studies for a student board year.