Beheerder van De Bunker

Verkiezingsstrijd op de TU/e

GELIMBO presenteert prins carnaval
Kaartverkoop StuKaFest en StuKafeest 14 januari van start
4 december 2007 - De kaartverkoop voor de eerste Eindhovense editie van het Studentenkamerfestival, kortweg StuKaFest, begint op maandag 14 januari. De programmering voor het festival, dat plaatsvindt op 27 februari, is vrijwel rond. Alleen voor het slotfeest, het StuKafeest, werkt organisator Virus nog aan de acts.
x4_s.jpg

Het festival wordt gehouden in veertien studentenkamers; het slotfeest speelt zich af in Club Rembrandt. In elk van de kamers treedt één act op, driemaal die avond. Je kunt dus maximaal drie van de volgende artiesten zien op 27 februari.
Hoofdact Ewout & Etienne (‘het hilarische hoogtepunt' van het Groninger Studenten Cabaret Festival’, aldus organisator Virus), Michiel (‘hilarische liedjes en mooie teksten’), Burn the Iris (‘metalcore op een studentenkamer’), Mr. Love and the Stallions (‘avontuurlijke rockmuziek), Oscar Kocken (‘literatuur, gevoelige en humoristische teksten’), Ted Griffioen (‘pakkende stand-up comedy’), Che (hele rauwe tot zeer melodieuze hiphop’), Leonard en Jeroen (‘korte film/performance, Tilburgse absurdisten’), Eefje Wentelteefje (‘poppenkasttheater’), Sneakerfreak (‘originele akoestische liedjes met ontroerende teksten’), ONS (‘mooie Nederlandstalige popnummers’), Marlies Somers (‘stemkunstenares, zangeres, songwriter en dichteres’), Dead Elvis & his one man Grave (one-manband van ‘Elvis’ met zombiemasker) en Odems (‘interactieve theatervoorstelling met een vleugje dans’).

Het bijwonen van een enkel optreden gaat 3,50 euro kosten. Dat kost ook de entree tot het slotfeest, waar onder meer Perestroika Soundsystem (‘swingende balkanbeats’) en Longmen voor de muziek gaan zorgen. Een StuKaFest-passepartout kost elf euro. Daarmee kun je drie optredens bezoeken en het afsluitende feest in Club Rembrandt.

Kaarten zijn vanaf maandag 14 januari te koop bij Virus, in de Bunker, dagelijks van 11.00 tot 17.00 uur. De organisatie weet nog niet precies hoeveel kaarten er beschikbaar zullen zijn. Wel schat Virus in dat er in totaal driehonderd tot driehonderdvijftig bezoekers in de veertien studentenkamers passen.