Plaats een kerstwens in de Cursor!

‘Schadelijkheid van pvc nergens op
gebaseerd

Intelligente omgevingen voor pas-geborenen

Jazzballads in Gaslab
Reislustige TU/e in boekvorm
6 december 2007 - Een kleine zestig bijdragen leverden medewerkers van de universiteit voor ‘TU/e on travel’, het boek dat TU/e’ers deze maand krijgen bij hun kerstpakket. Het boek, een bundeling van reistips, vakantieverhalen, reisverslagen, recepten, gedichten en foto’s, werd dinsdag 4 december in het Hoofdgebouw gepresenteerd.
Illustratie: Selwyn Senatori

Drie bijdragen vielen in de prijzen: Claire Holthaus (Onderwijs en Studenten Service Centrum) won een reischeque ter waarde van vijfhonderd euro voor haar Franse chocolademousse-recept en het verhaal erachter, Paul Koenraad (Technische Natuurkunde) en zijn vrouw Anne-Marie gingen aan de haal met een navigatiesysteem voor in de auto en de bijdrage van Hetty de Groot (Studium Generale) leverde haar een digitale camera op.
Bij de presentatie van het boek werd tevens het eerste exemplaar van de ‘Cubanda’ uitgereikt. Deze bijzondere kubus, speciaal voor de TU/e ontworpen door vouwkunstenaar Paulo Taborda Barreto in samenwerking met de universitaire Kunstcommissie, is eveneens één van de cadeautjes in het kerstpakket van dit jaar. Tegelijkertijd ging in het Hoofdgebouw een kleine expositie van Barreto van start; deze is nog tot eind januari te bezichtigen./.