Plaats een kerstwens in de Cursor!

Sigarenrook in het Gaslab

Stoomcursus beter leren kijken

Dansen en dineren
Sportkaartvrij sporten
13 december 2007 - Deze week vindt de eerste van de twee sportkaartvrije weken plaats, die de ESSF elk collegejaar houdt. De weken zijn bedoeld om de studenten van de TU/e en Fontys vrijblijvend te laten proeven van het sportaanbod en ze zodoende ertoe te bewegen een sportkaart aan te schaffen.
Foto’s: Bart van Overbeeke

Met de verkoop van die kaarten gaat het overigens uitstekend dit jaar. Enige weken terug meldde Cursor al dat er ruim vijf procent meer kaarten verkocht waren dan het jaar daarvoor. De tweede sportkaartvrije week is gepland van 21 tot en met 25 april 2008.

Over het precieze effect van de sportkaartvrije week op de verkoop van sportkaarten weet Clemens Rammeloo, secretaris van de Eindhovense Studenten Sport Federatie (ESSF), niet direct harde cijfers te geven. “Dat zullen we na deze week wel weer bespreken en evalueren met de diverse sportverenigingen.”