Hard basgitaar spelen voel je in je buik en borst

Bloedstollende experimenten

De eerste stap op weg naar nano-fabriekjes
Student-medewerkers gezocht voor Eureka-dag in Evoluon
3 april 2008 - Eureka!Day zoekt tachtig student-medewerkers voor het scholierenevenement dat 22 mei in het Evoluon wordt gehouden. Er zullen zo’n 1200 VWO-leerlingen uit de klassen één tot en met drie naar het Evoluon komen. De organisatie van Eureka!Cup 2008 ligt in handen van de TU/e en de TU Delft. Het doel is om leerlingen te laten kennismaken met toepassingen van techniek en natuurkunde.

Het thema is H2O Experience. Studenten ontvangen en begeleiden bezoekers, helpen opbouwen en opruimen en ondersteunen de wedstrijden. Dit alles van 7.00 tot 19.00 uur. Je kunt je ook opgeven voor de opbouwwerkzaamheden op 21 mei van 17.30 tot 22.00 uur. De vergoeding is 7,50 euro per uur. Wil je een handje meehelpen, mail dan - liefst voor 10 april - naar margot@eurekacup.nl. Geef daarbij aan of je 21 of 22 mei aanwezig bent.