ASML toont zichzelf op TU/e

TU’s maken humanoïds

Betonballon
TU/e start wetenschapsrubriek in Sp!ts

13 november 2008 - ‘Beter Weten’ is de naam van de nieuwe rubriek die vrijdag 14 november van start gaat in het gratis dagblad Sp!ts. Samen met Universiteit Maastricht en Nyenrode Business Universiteit verzorgt de TU/e de wekelijkse rubriek op de wetenschapspagina ‘Discover!’. Op die pagina staan onderzoek en de praktische relevantie ervan centraal. De TU/e bijt het spits af. De artikelen van de TU/e worden verzorgd door het Communicatie Expertise Centrum (CEC). Sp!ts bereikt dagelijks 1,9 miljoen mensen in de leeftijdsklasse van 13 tot 34 jaar. Met dit initiatief wil de TU/e haar zichtbaarheid op landelijk niveau vergroten en een positieve impuls geven aan het imago van techniek, aldus Marc Rosmalen, werkzaam bij het CEC.