Internationale studenten verhuisd

De harde knip

TU/e-ondernemers in de dop
In memoriam: Eep van Voorthuisen
11 december 2008 - Op 8 december namen wij kennis van het plotselinge overlijden van de heer E.J. van Voorthuisen, oud-medewerker van de TU/e.

Van 1959 tot 1999 was Eep van Voorthuisen werkzaam bij de faculteit Technische Natuurkunde. Als elektronicus van de onderzoeksgroep Stromingsleer (later Transportfysica) vervulde hij een belangrijke rol bij de opbouw en verdere ontwikkeling van het experimentele onderzoek van deze groep.

Eep was een veelzijdig man, bezeten van de techniek en een echte autodidact.
Wij kenden hem als een integere en prettige persoon, die altijd klaarstond voor anderen, een stabiele factor binnen de organisatie. Ook na zijn pensioen bleef hij betrokken bij onze faculteit. Wij zullen zijn regelmatige aanwezigheid op maandagen missen.

Eep is zeventig jaar geworden.

Onze gevoelens van deelneming gaan uit naar zijn echtgenote, kinderen en kleinkinderen.

Bestuur en oud-collega’s van de faculteit Technische Natuurkunde