Interactief leermiddel voor peuters

The many faces of Europe

“Crisis is uitdaging voor EU”
Special Cursor 50 jaarSpecial Cursor 50 jaar
Enquête over interne communicatie

4 juni 2009 - Om meer te weten te komen over de behoefte aan interne communicatie bij medewerkers en studenten van de TU/e, stuurt het Communicatie Expertise Centrum (CEC) volgende week een digitale enquête naar beide groepen. De enquête, die zo’n veertig vragen groot is, vraagt onder meer hoe mensen op dit moment worden geïnformeerd over zaken binnen hun faculteit of dienst en welke middelen daarbij worden ingezet. Ook de website van de universiteit en Cursor als informatiebronnen komen aan bod. Er is de keuze tussen een Nederlandstalige en Engelstalige versie. Studenten ontvangen een versie die is aangevuld met vragen over het Onderwijs en Studenten Service Centrum (STU). De enquête kan binnen twee weken worden ingevuld; onder de inzenders worden zes waardebonnen van MediaMarkt verloot.