Interactief leermiddel voor peuters

The many faces of Europe

“Crisis is uitdaging voor EU”
Special Cursor 50 jaarSpecial Cursor 50 jaar
Biertje drinken met iedereen die wil
4 juni 2009 - Studievereniging GEWIS van de faculteit Wiskunde & Informatica houdt morgen, vrijdag 5 juni, een ‘recordborrel’. Niet om in het Guinness Book of Records te komen, maar gewoon om met zoveel mogelijk man gezellig samen een biertje te drinken. Heel Eindhoven is welkom; de organisatie hoopt op 750 borrelaars.

De borrel start om vier uur ‘s middags op het grasveldje voor het Hoofdgebouw. GEWIS zorgt voor vier tappunten, muziek, een toiletwagen en een frietkraam. Ondanks dat het een officieuze recordpoging is, zullen er geen mensen hoofden staan te tellen. “We willen het gewoon zo vol mogelijk krijgen”, aldus GEWIS-voorzitter Florian van der Wielen.

Om zoveel mogelijk mensen erbij te krijgen, heeft de vereniging afgelopen week actief geflyerd en posters verspreid - op de campus, maar onder andere ook bij bedrijven en in de binnenstad. Iedereen is dus welkom: studenten, TU/e-medewerkers en eigenlijk iedereen die een biertje lust. “Mensen van buiten willen we zo kennis laten maken met het studentenleven.” Het bier is overigens niet gratis: een pils kost een euro. (Shift040)