Interactief leermiddel voor peuters

The many faces of Europe

“Crisis is uitdaging voor EU”
Special Cursor 50 jaarSpecial Cursor 50 jaar
Check je recht op 11 juni
9 juni 2009 - Studenten zijn slecht op de hoogte van hun rechten. De helft weet niet wat de huurcommissie is en driekwart denkt dat onderwijs-instellingen extra geld mogen vragen voor een verplichte excursie. Dat blijkt uit een klein online onderzoek van de Landelijke Studenten Vakbond (LSVb). x6_s.jpg

De vakbond vindt de resultaten zorgelijk en houdt daarom deze week een ‘Check Je Rechten Tour’ langs tien universiteiten en hogescholen. Donderdag 11 juni van 10.00 tot 11.30 uur staat de LSVb in het Auditorium van de TU/e om studenten op hun rechten te wijzen. Daarna bezoekt de bond ook Fontys Hogescholen in Eindhoven.

Met de tournee wil de LSVb ook wijzen op de Studentenlijn (tel 030-2313029), waar studentgerelateerde vragen gesteld kunnen worden. Mailen kan ook: studentenlijn@lsvb.nl.