Special Cursor 50 jaarSpecial Cursor 50 jaar
Twee laptops gestolen

17 juni 2010 - Twee laptops zijn op donderdag 10 juni gestolen vanaf het TU/e-terrein. De laptop van een student werd achtergelaten in een afgesloten ruimte in het Paviljoen. Hij was echter vergeten het raam te sluiten, dat maar zo’n vijftien centimeter open kan. Toen de student terugkwam, was zijn notebook verdwenen. Er zijn twee verdachte personen gezien die met een stok rondliepen in het pand. Waarschijnlijk hebben zij via de opening in het raam met een stok de laptop naar zich toe getrokken. Op de tafel, waarop de laptop stond, waren sporen van een stok te zien.Op vloer 3 van het Hoofdgebouw is op 10 juni een laptop uit een tas gestolen tussen 10.00 en 20.00 uur. Er was die dag een open dag van de faculteit Industrial Design. De beveiliging heeft extra gesurveilleerd, maar dat kon niet voorkomen dat de laptop van een student Industrial Design is gestolen. (BS)