Ophokken en kiezen
    In memoriam

Met verslagenheid hebben wij kennisgenomen van het overlijden van Renze Wilmink.

Renze was 24 jaar en vierdejaarsstudent bij Bouwkunde. Hij had bijna zijn bachelor afgerond en was begonnen bij de mastertrack Structural Design. Wij hebben hem leren kennen als een talentvolle, gestructureerde en toegewijde student. Zijn inbreng in het atelier werd zeer gewaardeerd.

Renze was ook actief bij CHEOPS. Hij zette zich de afgelopen jaren in voor de SkyBar! Underground en de geweldige studiereis naar China. Ook dit jaar is hij druk bezig geweest met een zeilkamp-initiatief en het upgraden van de SkyBar!. Niet alleen het organiseren maar ook het deelnemen aan de vele activiteiten deed hij met veel plezier en betrokkenheid.

We zullen Renze missen. Onze gedachten gaan uit naar zijn familie en vrienden, die wij veel sterkte toewensen met dit verlies.

Namens studievereniging CHEOPS,
    Emma Lubbers, voorzitter