Uur U aangebroken voor bacheloronderwijs
    Step en pop
    18 mei 2011 - Studentenvereniging Demos houdt zaterdag 21 mei voor de tweede keer het evenement StepPop. Het sluit aan op de StepEstafette, waarbij de deelnemers in etappes van Nijmegen naar Eindhoven steppen. x15_s.jpg
    Een eerder editie van de Stepestafette. Archieffoto | Bart van Overbeeke

Aan het eind van de middag, wanneer de eerste deelnemers finishen, gaan de eerste bands optreden op de Markt. Optredens zijn er onder meer van JackPlugg,The Seasons en Midnight Run. (JvG)

Voor meer info, kijk op www.steppop.nl.

On Sunday, May 21, student association Demos will be organizing StepPop for the second time. The event ties in with the StepEstafette, a relay in which students race from Nijmegen to Eindhoven on kick scooters. Late in the afternoon, when the first contestants will finish, the first bands will start performing at Markt Square. Artists include JackPlugg, The Seasons, and Midnight Run. Check www.steppop.nl.