Stefan van Delft over Eureka!Cup

GTD weg uit het hart van de universiteit

Raceauto studenten verbeterd
Buffelen geblazen
24 januari 2008 - Wetenschapsfilosofie, Hartmodellering, Algorithms for model checking, Ruimtelijk Bestuursrecht, Energy Degradation en natuurlijk het beruchte, taaie Calculus… Nog een paar dagen buffelen, dan zitten de tentamens van blok C erop.
Foto: Bart van Overbeeke

Duizenden TU/e-studenten doken de voorbije weken weer diep in boeken en dictaten, terwijl in de verte het carnaval, de wintersport, natentamenfeesten en voor sommige optimisten zelfs al het voorjaar lonkten. Op de foto wordt woensdagochtend 23 januari op de tiende verdieping van het Hoofdgebouw gezwoegd op het tentamen Adaptive Array Signal Processing.

Voor de massa zit de tentamenstress er vóór dit weekend op; onze gedachten gaan daarom uit naar de ploeterende pechvogels die zich maandagochtend 26 januari in het Auditorium nog moeten buigen over een pittige portie Lineaire Algebra.