Stefan van Delft over Eureka!Cup

GTD weg uit het hart van de universiteit

Raceauto studenten verbeterd

Nieuw studentenportaal voor alle studenten open

30 januari 2008 - Het nieuwe onderwijsportaal van de TU/e is sinds gisteren voor alle TU/e-studenten beschikbaar. Het overkoepelende portaal geeft toegang tot onder meer OW-info en Studyweb, met een enkele log-in. Aparte gebruikersnamen en paswoorden onthouden hoeft daarmee niet meer. De gebruikersnaam en het paswoord voor het onderwijsportaal is hetzelfde als de Windows log-in. x6_s.jpg
Een beeld van het nieuwe studentenportal

Het portaal, te vinden op www.onderwijs.tue.nl, stond vanaf de start van dit collegejaar al open voor tweedejaars studenten Bouwkunde en Technische Natuurkunde, als pilot.

Het portaal geeft toegang tot de e-mail (Outlook), de persoonlijke leengegevens van de bibliotheek, Studyweb en OW-info. Die toepassingen hebben nu nog allemaal hun eigen, aparte uiterlijk. In de toekomst zullen deze applicaties ook een ander, uniform jasje krijgen, zodat het geheel gaat ogen en functioneren als één integraal systeem.

Wie tegen problemen aanloopt met het portaal, kan contact opnemen met de helpdesk van STU via owinfo.stu@tue.nl.