“Ik houd van de warme klank van een altviool”

Jezelf verliezen in een cyclotron van het verstand

Chinese draak danst boze geesten weg
CHEOPS houdt ‘stadsdebat’ over sociale architectuur
21 februari 2008 - In het Temporary Art Centre (TAC) is maandag 25 februari een debat over sociale architectuur. De organisator is studievereniging CHEOPS, sprekers zijn onder meer Vincent Smit (lector Grootstedelijke Ontwikkeling aan de Haagse hogeschool) en Paul Molenaars (adjunct-directeur van Woonbedrijf).

Onderwerp van discussie is de vraag in hoeverre sociale architectuur de problemen van probleemwijken kan helpen oplossen. Het debat is het eerste in een serie van drie, allen onder de noemer CHEOPS Qafé. Doelgroepen voor de gratis toegankelijke avond, die om 20.00 uur begint, zijn architecten, studenten en inwoners van Eindhoven.

De volgende twee debatten zijn op 17 maart en 14 april. De onderwerpen zijn dan ‘het Campusmodel’ en ‘de iconen van de stad’. Meer info op www.cheops.cc./.