“Ik houd van de warme klank van een altviool”

Jezelf verliezen in een cyclotron van het verstand

Chinese draak danst boze geesten weg
Bedrijvendag gewild evenement voor recruiters
21 februari 2008 - Als alle aanvragen voor de Wervingsdagen 2008 waren gehonoreerd, hadden op de Bedrijvendag geen tachtig maar tweehonderd bedrijven gestaan. Volgens voorzitter Pieter Mooren, vierdejaars student Technische Bedrijfskunde, bleven bedrijven tot op het laatst proberen om dinsdag 19 februari een plekje te veroveren in het Auditorium en het Hoofdgebouw.

“Maar het is de vraag of je bezoekers een plezier doet met zo’n overweldigend aanbod aan potentiële werkgevers”, zegt Mooren. “Daarom is het verdelen van het evenement over twee dagen zeker iets waar we volgend jaar naar kijken.”

De Gesprekkendagen zijn het laatste onderdeel van de Wervingsdagen. Deze vinden plaats van 14 tot en met 18 april in het Sofitel Cocagne aan de Vestdijk. “Voor de eerste keer organiseren we naast de normale gesprekken ook zogeheten bedrijvendiners”, laat Mooren weten. “Recruiters van Philips, Océ en Accenture schuiven met vijf studenten aan tafel en er wordt nadrukkelijk gekeken hoe iemand zich in een groep opstelt. Het is iets wat we hebben afgekeken van Twente en wat daar zeer succesvol is.”/.

Het is nog mogelijk om je voor de Gesprekkendagen in te schrijven via www.wervingsdagen.nl.