“Ik houd van de warme klank van een altviool”

Jezelf verliezen in een cyclotron van het verstand

Chinese draak danst boze geesten weg
Voor carrière en master naar Utrecht

21 februari 2008 - Vrijdag 22 en zaterdag 23 februari wordt in de Jaarbeurs Utrecht voor de zesde keer het Spits Careerevent gehouden. Het programma biedt (bijna) afgestudeerden workshops en lezingen, maar ook speciale onderdelen over ‘traineeships’, stages, techniek en ict en ‘assessment centers’. Parallel hieraan vindt de vijfde Spits Masterbeurs plaats. Hier kunnen bachelorstudenten terecht voor hulp bij hun keuze voor een masteropleiding. Behalve alle Nederlandse universiteiten en vele hbo-instellingen staan hier ook veel buitenlandse hoger onderwijsinstellingen. Ook vinden er verschillende masterclasses plaats, waarin instellingen dieper ingaan op de bijzonderheden van hun masteropleidingen.