Logistieke innovatie: Supply Chain Campus

Netwerken voor een nieuw onderkomen

Een echte Le Corbusier op Strijp-S
Vrijwillige tekenles voor ID’ers
17 april 2008 - De pen omhoog en op een armlengte afstand, met één oog kijken. Zo’n twintig eerstejaars studenten Industrial Design (ID) oefenden dinsdag 15 april hun tekenvaardigheden. De nadruk ligt op perspectief en daarvoor blijkt de W-hal een geschikte locatie, aldus een tijdelijke begeleider van de faculteit Bouwkunde.
Foto: Bart van Overbeeke

Josien van Rijswijk en Meerthe Heuvelings zitten geconcentreerd te werken. Gemakkelijk vinden de dames de opdracht niet. Josien: “Het is lastig om het perspectief kloppend te krijgen. Het is leuk, maar je moet er wel geduld voor hebben.”

Studenten Bouwkunde oefenen vaker op locatie op de TU/e. Voor de ID-studenten, die zich normaal meer op de details concentreren, is het de eerste keer dat ze buiten hun vaste lokaal tekenen. Het gaat om een cursus van tien weken op vrijwillige basis.