Sint op de TU/e

‘The place to be’

Materialenstrijd bij KOers
In memoriam: Jac Gofers
4 december 2008 - Maandag 24 november bereikte ons het droeve bericht van het plotse overlijden op 65-jarige leeftijd van onze oud-medewerker Jac Gofers.
Archieffoto: Bart van Overbeeke

Jac was in 2005 met vervroegd pensioen gegaan, na een 35-jarig dienstverband bij de Gemeenschappelijke Technische Dienst als glasinstrumentmaker. Na eerst een tiental jaren gewerkt te hebben bij Philips, waar hij in de bedrijfsschool opgeleid was tot glasinstrumentmaker, is hij in 1970 in dienst getreden bij de toenmalige Centrale Technische Dienst.

Jac combineerde een ongekende creativiteit, vakmanschap en liefde voor het glas met een immer goed humeur: Jac had altijd goeie zin. Hij was een getalenteerd tekenaar: een aantal pentekeningen van zijn hand siert nog altijd de glasinstrumentmakerij. Na zijn pensionering kwam hij nog met enige regelmaat langs. Dan vertelde hij enthousiast over zijn fietstochten met Francien, zijn vrouw, de vakanties met zijn kinderen en zijn oogappel: kleinzoon Mees.

Onze gedachten gaan uit naar zijn vrouw, kinderen en familieleden. Wij wensen hen veel sterkte bij het verwerken van dit enorme verlies.

Oud-collega’s GTD