Nieuwe directeur TUimelaar

Carnaval in Lampegat
Special Cursor 50 jaarSpecial Cursor 50 jaar
Carnevali di Vertigo
19 februari 2009 - Of ze het tijdens Carnaval ook allemaal zullen dragen, is nog maar de vraag. De maskers zagen er in ieder geval mooi genoeg voor uit. Zo’n 250 eerstejaars Bouwkundestudenten maakten woensdagmiddag 18 februari zelf carnavalsmaskers.

x1_s.jpg
Bouwkundestudenten maken maskers Foto: Bart van Overbeeke

Voor de opdracht ‘Carnevali di Vertigo’ konden ze zich met een plaat groen ribbelkarton en snijmateriaal creatief even helemaal uitleven. Ze mochten alleen een stanleymes gebruiken en insnijden. Delen weghalen was niet toegestaan. De vijftien makers van de mooiste maskers, mochten hun creaties buiten tonen bij de KOE, de constructie op het grasveld voor het Auditorium. De winnaar werd beloond met een goud gespoten kratje bier. Veel maskers zijn inmiddels op de glasgevel bij de entree van Vertigo gehangen.