Bij de harmonie

GTD één jaar bij TNO

Orkanen in het hoofd en Gaslab
Special Cursor 50 jaarSpecial Cursor 50 jaar
Herkeuring gemeente: geen ‘strijdigheden’ meer in Helix
26 maart 2009 - De strijdigheden met de vergunningsvoorschriften binnen Helix zijn verdwenen en er zijn stringente instructies geïmplementeerd binnen de faculteit. Deze eindconclusies van gemeentelijk milieu-inspecteur Wil van de Rijt halen voor Scheikundige Technologie definitief de kou uit de lucht.

Dinsdagmiddag 24 maart trakteerde het faculteitsbestuur van ST haar medewerkers op een borrel met een hapje om de succesvol verlopen herkeuring van de dag daarvoor te vieren. Directeur bedrijfsvoering dr. Laurent Nelissen liet de staf via de mail weten dat de faculteit met vlag en wimpel was geslaagd. ‘Ergo, driemaal is scheepsrecht’, zo staat in de mail.

Het College van Bestuur liet via de mail bij monde van CvB-lid mr. Jo van Ham weten blij te zijn met dit resultaat en bedankte het bestuur en de medewerkers voor al het werk dat de laatste maanden verricht is om dit resultaat te bereiken. Woensdag ontving Van Ham ook een officieel schrijven van de gemeente, waarin staat dat de zaken in Helix nu op orde zijn.

Naast de mededeling dat alle in oktober geconstateerde overtredingen zijn opgelost, liet Van de Rijt ook weten dat het bestuur op tijd een heldere aanvraag heeft ingediend voor een nieuwe vergunning op grond van de wet Milieubeheer./.