Special Cursor 50 jaarSpecial Cursor 50 jaar
Studenten en politici in gesprek over Eindhoven

11 februari 2010 - Wat gaan politieke partijen doen om Eindhoven aantrekkelijker te maken voor studenten en hoe kan de betrokkenheid van studenten bij hun stad worden vergroot? Deze en andere vragen komen aan bod tijdens het Eindhoven Studentenstaddebat aan de TU/e op donderdag 25 februari. In de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen op 3 maart gaan lokale politici met elkaar en TU/e-studenten in debat over Eindhoven studentenstad. De stad telt ruim vierentwintigduizend studenten in het hoger onderwijs, maar slechts een klein deel van hen woont ook in Eindhoven (vier procent van het totale inwonertal) en blijft na zijn afstuderen in de stad. Het debat in de Blauwe Zaal van het Auditorium begint donderdag 25 februari om 12.30 uur.