Special Cursor 50 jaarSpecial Cursor 50 jaar
Debatteren over TU/e in 2020
20 mei 2010 - Hoe ziet de toekomst voor de TU/e eruit in het jaar 2020? De afgelopen acht maanden is met die vraag in het achterhoofd gewerkt aan een visie hierop. De contouren daarvan zijn nu zichtbaar geworden in een zogenoemde houtskoolschets. Deze schets wordt woensdag 26 mei tijdens het SG-debat ‘ TU/e in 2020’ voor het eerst wereldkundig gemaakt.

Dr.ir. Caroline Hummels, opleidingsdirecteur bij Industrial Design, prof.dr.ir. Maarten Steinbuch, hoogleraar Systems & Control, prof.dr. Peter Hilbers, decaan van Biomedische Technologie en prof.dr.ir. Ton Backx, decaan van Electrical Engineering, vormen het panel dat ingaat op wat er in de houtskoolschets wordt gemeld en op wat de zaal erover te zeggen heeft. Want al lijkt het jaar 2020 nog ver weg -als student ben je hier dan al niet meer- om de richting te bepalen is juist de mening van de student, degene om wie uiteindelijk de hele opleiding draait, van groot belang. Ook voor medewerkers kunnen de veranderingen groot zijn als op basis van dit plan keuzes gemaakt gaan worden.

Studenten en medewerkers worden daarom nadrukkelijk uitgenodigd om op woensdag 26 mei van 11.45 tot 13.00 uur in de Blauwe Zaal van het Auditorium deel te nemen aan de discussie. (HK)