C0llege clash
    Tan en Prem geven tips aan starters
    11 november 2010 - Het Brabant Center of Entrepreneurship (BCE) en studievereniging Industria houden tijdens de Brainport Entrepreneurship Week het thema-congres ‘Get Started’ over het opzetten van een eigen onderneming. Get Started vindt plaats in het Philips stadion op dinsdag 16 november.

Congresgangers hebben keus uit verschillende workshops. Humberto Tan zal vertellen over de start van zijn eigen kledinglijn. Prem Radhakishun sluit de dag af met een lezing over het belang van onderwijs voor ondernemers. Met dit symposium viert BCE haar eerste verjaardag en zet Industria haar 27ste congres neer. BCE is een samenwer-kingsverband tussen de Universiteit van Tilburg en de TU/e. Het doel is ondernemerschap promoten in de regio en tegelijkertijd het ondernemersklimaat van Brainport te tonen aan de wereld.

Van 15 tot en met 19 november is de jaarlijkse Global Entrepreneurship Week waar Nederland nu voor de derde keer aan deelneemt. (NS)

Aanmelden voor het congres: www.bew2010.nl

During the Brainport Entrepreneurship Week, the Brabant Center of Entrepreneurship (BCE) and student association Industria organize ‘Get Started’, a themed conference on setting up your own business.
    Get Started will be held in the Philips stadium on November 16. For more information, check www.bew2010.nl.