Noordhof-prijs voor GTD’er

Dutch Design Week

Het sleutelgat
TU/e zet cateringmedewerkers in de bloemetjes
18 oktober 2007 - Alle cateringmedewerkers op de campus kregen maandagmorgen onverwacht een bos bloemen. Dienst Interne Zaken deelde vijftig bossen uit om uiting te geven aan de tevredenheid over het geleverde werk. “In de enquête scoorde het personeel erg goed op inzet”, zegt hoofd Services Monique Kuyck over de beoordeling van het cateringpersoneel van de bedrijven Albron en Sodexho in de TU/e-brede tevredenheidsenquête van begin dit jaar. En ook op professionele toetsen zijn de scores hoog, vertelt Kuyck.
Foto: Bart van Overbeeke

Om nog meer inzicht te krijgen in de wensen van de gebruikers over de catering, gaat DIZ een ‘gebruikersgroep catering’ instellen. DIZ zoekt hiervoor nog drie tot vijf studenten en eenzelfde aantal medewerkers. ‘De gebruikersgroep zal een blijvende rol vervullen om beleid en beheer van catering te toetsen en te evalueren’, laat Kuyck weten. De groep zal zes tot tien maal per jaar bijeen komen. Wie interesse heeft, kan zich voor 31 oktober aanmelden via facilityservices@tue.nl.