Samenwerken in een complex vak

De lusten en lasten van relaties op de TU/e

Studenten ijszeilen over Pools meer
Zwemmers volop in race voor sportprijzen van ESSF
14 februari 2008 - De Eindhovense Studenten Sport Federatie (ESSF) maakt woensdag 20 februari de beste sportman, sportvrouw en sportploeg van 2007 bekend. In elke categorie zijn drie genomineerden, Vier van de in totaal negen kandidaten zitten in de zwemsport. Iedereen met een sportkaart kon tot 12 februari een stem uitbrengen.

Voor de titel beste sportman zijn genomineerd roeier Floris Lievens, turner Carlo van Minde en zwemmer Joeri Verlinden. Bij de dames komen zwemsters Wendy van der Zanden en Linsy Heister en volleybalster Antoinette Posthuma in aanmerking voor de prijs. De eerstejaars Zware Acht van roeivereniging Thêta, het damesteam van handbalclub Oktopus en het heren-estafetteteam van zwemclub Nayade maken kans op de titel ‘beste sportploeg’.

Het Studenten Sport Gala in de Blauwe Zaal begint om 19.00 uur. Tijdens de uitreiking van de prijzen, worden ook de technologische ontwikkelingen besproken om de sportprestaties op te schroeven. Sprekers zijn professor Daniel Berckmans van de universiteit in Leuven en Bart van Grinsven van TNO./.