Samenwerken in een complex vak

De lusten en lasten van relaties op de TU/e

Studenten ijszeilen over Pools meer
Ladies Career Night

14 februari 2008 - ‘Vrouw en carrière’ is het onderwerp dat maandagavond 25 februari centraal staat in de University Club in het Hoofdgebouw. Daar vindt vanaf 17.00 uur de Ladies Career Night plaats voor ambitieuze vrouwelijke medewerkers en studenten van de universiteit. Zij kunnen deze avond kennismaken met enkele succesvolle vrouwen die werken bij de overheid en in het bedrijfsleven. Prof.dr. Sabine van Huffel van de Katholieke Universiteit Leuven houdt een lezing over de combinatie vrouw, gezin en wetenschap. Inschrijven kan tot 20 februari bij Studium Generale (Auditorium kamer 2.02) of via studium.generale@tue.nl. Deelname kost 12,50 euro voor medewerksters en 7,50 euro voor studenten; een driegangen diner is inbegrepen.