Samenwerken in een complex vak

De lusten en lasten van relaties op de TU/e

Studenten ijszeilen over Pools meer

Brand in studentenhuis aan Van Meursstraat

15 februari 2008 - In een studentenhuis aan de Van Meursstraat heeft donderdagavond 14 februari een brand gewoed. Eén kamer brandde uit, volgens het Eindhovens Dagblad de kamer van een TU/e-student Technische Informatica.
x3_s.jpg
Het getroffen studentenhuis aan de Van Meursstraat. Foto: Bert Jansen
Of er nog meer TU/e-studenten gedupeerd zijn, is vooralsnog niet bekend. Kortsluiting in een computer zou de oorzaak van de brand zijn. Er is veel water- en roetschade in het gehele huis, maar niemand zou gewond zijn geraakt. Het huis telt tien studentenkamers. Tijdens de brand waren twee studenten aanwezig. Een student werktuigbouwkunde uit Groningen, die stage loopt in Veghel, ontdekte de brand. Alle bewoners van het studentenhuis hebben de nacht elders door moeten brengen. De buren hoefden niet te worden geëvacueerd.