“Kijk, dit is nu mijn kindje”

Gotthardtunnel en Zwitserse identiteit

Buitentoernooi Hajraa haalt nat pak

Cursor zoekt schrijvers en columnisten

19 juni 2008 - Volgende week donderdag 26 juni verschijnt de laatste editie van Cursor voor de zomervakantie. Kopij voor dat nummer moet voor maandag 23 juni worden aangeleverd. Het eerste nummer van de nieuwe jaargang verschijnt op donderdag 4 september. Tijdens de vakantieperiode wordt de website van Cursor geregeld ververst.

Voor de nieuwe jaargang is Cursor nog op zoek naar studenten die het in zich hebben om eens per maand een scherpe, grappige of confronterende column te schrijven voor op de studentenpagina’s. Ook zoeken we een student (of studenten) die wekelijks de rubriek ’Het Sleutelgat’ wil(len) verzorgen. Vanzelfsprekend staat hier een vergoeding tegenover. Aanmelden kan via cursor@tue.nl. Voor meer informatie kun je bellen met hoofdredacteur Han Konings (2473330), of met redacteur Ivo Jongsma (2472236).