Moodboards maken

Women in Science

Bierfiets
Special Cursor 50 jaarSpecial Cursor 50 jaar
Test je gezondheid op de TU/e
2 april 2009 - TU/e-medewerkers van 45 jaar en ouder kunnen dinsdag 21 april gratis hun gezondheid laten testen bij het Studentensportcentrum (SSC).

De TU/e en het SSC willen een gezonde levensstijl promoten onder het TU/e-personeel. Op de dag zijn ook een vaatrisico-consulente, fysiotherapeut, bedrijfsarts en verpleegkundige aanwezig. Vorig jaar lieten honderdtwintig TU/e-medewerkers hun gezondheid doorlichten. De check bestaat uit zes lichamelijke testjes gericht op het opsporen van cardiovasculaire risico’s, zoals een te hoge bloeddruk, overgewicht en buikomvang, cholesterol en suikerziekte, en een longfunctietest.Je kunt je vanaf vrijdag 3 april inschrijven via www.studentensportcentrumeindhoven.nl.