Special Cursor 50 jaarSpecial Cursor 50 jaar
Massaal de heupen los
10 december 2009 - Op het Studentensportcentrum wordt sinds het begin van dit studiejaar op dinsdag zumba gegeven. De belangstelling is zo groot, dat een maand geleden al een extra les op maandag werd ingelast. Die zit echter ook alweer vol. Het sportcentrum bekijkt nu of er nog meer lessen opgezet kunnen worden.
Foto: Bart van Overbeeke

Er kunnen rond de tachtig zumba-liefhebbers in sporthal 2, maar dat is vaak niet genoeg. Op sommige dagen loopt het aantal deelnemers op tot tegen de honderd. Volgens Raymond Starke van het Studentensportcentrum wordt daarom gekeken of er mogelijkheden zijn om extra lessen te verzorgen, wellicht tussen de middag of op vrijdag.

Zumba is een sensuele work-out waarin Latijnse dansstijlen zoals salsa, merengue en bachata worden gemixt met aerobics. (SK)