Special Cursor 50 jaarSpecial Cursor 50 jaar
Feesten tot iedereen weg is
17 december 2009 - Als hij er morgen nog een uurtje tegenaan gaat, heeft Jeroen Schutter van de Eindhovense Studenten Sport Federatie deze week in totaal vier uur aan zijn studie besteed. Gelukkig is het maar één keer per jaar Van Lint Studenten Sportweek en hoewel het een drukke week is voor de organisatie, verloopt alles soepel. “De enige klacht die we op maandag en dinsdag kregen, was dat de kantine al om twee uur dicht ging. Dus dat is eigenlijk positief,” aldus Schutter.
Foto’s: Rien Meulman

Ongeveer vijftienhonderd studenten leven zich deze week in het Studentensportcentrum uit met onder andere rokvoetbal, knotsbal, kanowaterpolo en rolstoelbasketbal. Na het sporten wordt er elke dag gefeest in de kantine. Vanavond, donderdag 17 december, valt er in ieder geval niks te klagen: het feest gaat door tot iedereen weg is. (SK)