Virus uitgeroeid
    Schieten in de collegezalen
    9 december 2010 - Het Paviljoen is maandagavond ter ere van de diesweek van Industria veranderd in een rokerig gangenstelsel waar honderd studenten elkaar beschieten met laserstralen.
    Foto | Bart van Overbeeke

Tussen plantenbakken, achter hoekjes, op het toilet, overal probeerden telkens twee teams in groene of rode harnassen zich voor elkaar te verstoppen. Het was zo donker door de rook dat alleen de laserstralen zichtbaar waren op sommige plekken. Het geflikker van de stroboscopen en de herrie van gamemuziek zorgden voor nog meer desoriëntatie. “Maar het was voor sommigen of een kinderdroom uitkwam, om zo met geweren door de collegezalen te rennen”, glundert bestuurslid Jasper Schuijbroek na afloop. (NS)

Last Monday, in light of study association Industria’s dies week, a laser game was organized in the Paviljoen. In the building’s lecture rooms and hallways about one hundred students were shooting each other with laser guns.