Braaf!
    Talentencentrum voor roeiers officieel van start
    24 februari 2011 - Het Regionaal Talenten Centrum Roeien Brabant is afgelopen maandag bij de Tongelreep officieel geopend. Deze opstap naar de nationale selectie biedt roeiers de mogelijkheid om in de regio te trainen. Tien tot vijftien Brabantse talenten worden klaargestoomd om in de selectie van de Olympische Spelen van 2016 te komen.
    Foto | Bart van Overbeeke

Vijf roeiers van de Eindhovense Studentenroeivereniging Thêta zullen hier worden opgeleid, namelijk Youri Vaes, Lisa Scheenaard , Rianne Dekker, Lotte van Ditshuizen en Arjan Kuipers. De eerste drie studeren aan de TU/e. Bij de opening waren onder anderen universiteitssecretaris Harry Roumen, (zie foto) Wim Koch (directeur Studenten Sportcentrum) en Harry van Raaij (ex-voorzitter PSV) aanwezig. (JvG)

Last Monday, the Regional Talent Center for Rowing Brabant was officially opened at the Tongelreep. It’s a stepping stone for rowers to get into the national selection and offers regional trainings. The center will be training five rowers of Eindhoven Student Rowing Association Thêta, three of which are TU/e students.