Braaf!
    Man slaat SSRE-leden met tak
    24 februari 2011 - Een man die vorige week niet naar binnen mocht bij een SSRE-feest, heeft drie SSRE-leden geslagen met een tak. Hij is aangehouden door de politie.

De man, geen lid van een studentenvereniging, kwam rond half vijf ’s ochtends samen met twee anderen vanuit de stad naar de Bunker. Leden die daar buiten stonden, lieten hen niet naar binnen. Volgens vice-praeses van de sociëteit Henk van Dorp, die bij het incident aanwezig was, ontstond er vervolgens een woordenwisseling totdat één van de drie met een tak begon te slaan. Daarbij liepen drie leden verwondingen op, van blauwe plekken tot een gat in het hoofd. Een paar studenten wisten de man klem te zetten en vast te houden tot de politie kwam. Twee gewonden zijn per taxi naar de eerstehulppost in het ziekenhuis gebracht. (SK)

A man that was denied access to an SSRE party last week hit three SSRE members on the head with a stick. He was arrested by the police.